Friday, April 26, 2013

Mari mengundi..

Pilihan raya

Salam semua. Amacam yang dah berumur 21 tahun ke atas, anda akan undi siapa? Ehhem, jangan tanya aku, sebab aku tak tahu.. Pertama aku tak kenal pun wakil-wakil kat tempat aku.. Aku tahu nama dengan parti jer.. 

Dah semak status undi anda? Dah tau di mana nak mengundi? Apa tak tahu lagi? Okay tak payah nak pergi booth2 semak undi tu. Kalau anda boleh buka blog ni, confirm korang boleh check status undi anda di sini: http://daftarj.spr.gov.my/ 

Masuk no kad pengenalan, settle.. 

Dah tau anda akan mengundi untuk DUN dan Parlimen mana? Nak tau siapa calon-calon dia plak.. Boleh check kat sini, pilih negeri tempat anda mengundi, dan untuk aku Perak la..



Selamat memilih. Semoga pilihan kita semua adalah tepat.. Peace...

Sambil tu meh layah video si Mat ni.. Idea kita sama la, dah bosan dengar mereka asyik mengutuk sahaja. Saya nak dengar apa anda boleh buat di masa depan, bukan nak dengar pasal kutukan anda kepada pihak lawan, atau kes pasal balas budi... Don't worry saya mengundi tak tengok parti, saya tengok orang yang akan saya undi.. 







0 komentar:

Post a Comment