Thursday, August 30, 2018

Masih adakah org membaca blog

Assalamualaikum,

Entah bila kali terakhir aku menulis. Meluah perasaan di hati, membebel walaupun tahu tiada siapa membaca. Hari ni menerima notifikasi dari blogger. Jengah sebentar, baca nukilan-nukilan lama. Ok. Aku rasa aku boleh menulis semula. Tak ada org nak baca, aku buka semula dan baca pun dah rasa seronok.

Sebab?

Sebab aku akan teringat, ohh aku begini dulu. Dulu ini yang aku fikirkan. Maklum la, zaman-zaman tak matang. Kadang siap rasa nak komen je, betulkan semula apa yang aku tulis. Kerana pendapat mampu berubah.

Ok. Stop disini.

Hanya sekadar menulis sepatah dua.

30 Ogos 2018
10.00 pagi
34 tahun
IFC

1 comment:

  1. Ya, masih ada yang membaca dan masih ada yang menulis. Walaupun dulu pernah stop, tapi disebabkan PKP memang start tulis balik

    ReplyDelete