Thursday, August 20, 2009

Iklan Cuci Muka la

Agak-agaknya kan kalau iklan comel dan dipengaruhi oleh orang yang comel, boleh buat orang beli ker, walaupun tak begitu menyerlahkan kelebihan pencuci muka ni... Nak tahu satu rahsia, kalau ada jual kat Malaysia, aku beli kot.. Haha bagaimana iklan mempengaruhi manusia.. Kui Kui Kui

Best per, iklan ni menyerlahkan kecantikkan semula jadi, tanpa make up..

~~~ "Moon princess power.. Make Up!!!! ~~~~ SailorMoon

Happy happy happy bubble....

Happy Bubble MV With Sub



[CF] Happy Bubble Dance - Donghae version (My Fav)



[CF] Happy Bubble Dance - Kyuhyun version



Pembetulan: Kepada entry sebelum ni.. Rupanya ia bukan iklan sabun mandi, tapi iklan cuci muka. Aku tersilap, sebab sebelum ni ia dikenali sebagai Bubble Bath, so Bath kan mandi..

3 comments:

  1. ni iklan sabun ke apa ni? haha. tp best gak kalau smbil mandi leh menari2

    ReplyDelete
  2. Ni iklan sabun. Cuma macam dia tak promote sabun kan.. Aku tak tahu pun dia ni promote sabun aper.. Rasanya jenama Happy Bubble la kot.. Ni kali pertama aku tengok iklan yg tak tumpukan pun pada sabunnya.. Haha

    ReplyDelete
  3. emi!!!!!!!!!!!!
    comel nya ko pya wall paper..huuh.. ajar la aku mcm ner nak tukar.. aku tk reti la..huhu

    ReplyDelete