Thursday, January 29, 2009

Syarikat Perikatan

Saja jer aku sebut sebagai syarikat perikatan walaupun sebenarnya tak terikat pun.
Nak buka syarikat, biar betul?

Nak aku jadi salah seorang pemegang, biar betul?

Apa nama nak diberi?

Siapa jadi ketua?

Apakah tak ada masalah di masa hadapan?

Macam mana kerja aku?

Aku baru nak lihat dunia. Aku baru nak mula bertatih untuk belajar bagaimana untuk hidup. Kan bagus kalau aku mampu bahagikan diriku kepada dua. Tapi itu kan mustahil.. satu bahagian dalam diri aku berkata ya, satu bahagian lagi aku mengatakan tidak.

Walau macam mana positif aku fikir, riak-riak negatif masih muncul. Jelas sekali. Bukan senang memulakan hidup baru. Terutama bila melibatkan perkara yang tak aku faham. Bukan senang nak dekatkan 7 individu berbeza ok tambah 4 dan tambah 2.. (Jangan tanya apa yang ditambah).

Sebaik-baik mana manusia pasti akan ada ketidakpuashatian.. (pehh betul ker perkataan ni).
Banyak yang perlu dilakukan. Kalau diuruskan dengan baik, maka baiklah jadinya dan kalau sebaliknya, maka sebaliknya lah. Hehe :)

Hehe akhirnya dapat juga lagu yang dinyanyikan oleh otsuka ai dalam filem Tokyo friend.. Lama dah aku cari. Kalau ada yang berminat nak download, ini linknyer
Survival Company - To Me.mp3

atau lagu asal yang dinyanyikan oleh

Boo Bee Benz - To Me
Reaksi

1 comment: