Friday, November 28, 2008

My First Job

Haha ari ni sebenarnya bukan hari pertama aku keje tapi dah masuk seminggu ar. Sebelum ni aku tak dapat guna tenet, sekarang dah ok. Aku rasa tak sedap plak update blog time keje tapi yg aku tgh stuck ni dr pagi tadi so nak main2 jap. Isk3.

Ni keje pertama ker? Sebenarnya tak tp keje pertama slpas aku grad. Dah setahun grad baru nak keje. Isk3.. Jadi programmer tp atas nama praktikal lagi. terpaksa la. Cari pengalaman. And aku plak rasa bodoh jer bila setiap kali stuck tp rasa macam terer gila bila dapat buat..

Ada sesapa boleh tolong aku macam mana nak buat bila kita pilih gridview yg first dia akan papar kat gridview yang kedua berdasarkan apa yang dia pilih. Syaratnya kena guna objectDataSource dan class.. Ok ini aku guna VB2008... Arghh dah 2 hari aku cari penyelesaian ni...

Seronok blajar tech baru, tp tak seronok bila tak reti nak guna..

2 comments: