Thursday, July 11, 2013

Ianya aku..

Dalam berkawan, kita selalu mencari seseorang yang mempunyai minat dan perangai yang sama dengan kita, dan selalunya memang akan cepat mesra. Kata-kata, "Betul, betul, betul, saya pun macam tu juga" adalah satu ayat yang ajaib, yang boleh buat dua insan tak mengenali menjadi rapat tiba-tiba. 

Dan hari ini aku terbaca sesuatu yang menggambarkan diri aku yang selama ini entah sulit untuk digambarkan.

“Anyway, about your question the other day, I want you to know some little-known facts about me first. I like being alone. A lot of people do not understand that. I like to be alone but I also like to be with people. I am just scared of asking them to join me to do something or go somewhere. I am afraid of rejection. I’m not a snob. I just don’t know how to approach people. I am not good with starting conversations, or even continuing them for that matter. I am moody sometimes. I tend to blame other people for my misfortunes. I am selfish. I’d rather hurt someone else than be the one who gets hurt. I am not good with showing affection, especially in public. I don’t know how to take care of people. I....

Ok kecuali part "I tend to blame other people for my misfortunes" tu bukan aku.. hahahaha

Cemburu melihat orang-orang yang mudah berkawan. Tapi aku ni, rasanya bukan tak pandai berkawan, tapi malas berkawan.. hahahaha.. 



Yer aku mungkin tak banyak kawan, tapi aku percaya kawan-kawan aku adalah yang terbaik.. (Nija Nija, bangga tak?)


0 komentar:

Post a Comment