Tuesday, October 7, 2008

Raya raya selamat hari raya

Selamat hari raya kepada semua. Minta ampun, minta maap dari hujung kaki sampai hujung rambut. Maklumlah kekasaran diriku selalu buat aku lupa yg aku kadang kala menyinggung perasaan orang lain.. Raya.. Raya.. Raya.. Aku rasa raya tahun ni paling sibuk sebab walaupun aku cuti seminggu aku tak pergi beraya kat mana pun. Nasib baik sampai gak kat rumah jiran aku. Tapi tu pun sekejap saja. Apapun kepada sesiapa yang aku lupa nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri maka di sini aku ucapkannya. Rumah aku ada banyak mercun ni. Sapa nak join main.. Hehe <_>



Ni gambar aku ngan keluarga... Tapi masih kurang satu keluarga.. Hai bilala semua ahli keluarga aku akan dapat berkumpul tanpa tertinggal sesapa..



Salah seorang anak buahku dengan gigi arnabnya.. Rindunya kat dier..
Reaksi

0 komentar:

Post a Comment